dinsdag 2 oktober 2012


Hallo,

Dit ben ik op mijn pony 'Vlekje'. In het begin was ik nog wat bang, maar toen ik aan het rijden was volgde hij goed en vond ik het heel leuk!


Gisterenavond hebben we naar een mooie film gekeken. We mochten met ons kussen, knuffel en dekbed gezellig liggen.
Deze nacht heb ik niet zo goed geslapen omdat het de eerst nacht was dat ik niet in mijn eigen bedje lag. Volgende nacht hopelijk beter...

Straks ga ik mijn groep de Yzertoren bezoeken. (en waarschijnlijk ook de dodengang) Spannend...

Groetjes Jits

2 opmerkingen:

  1. Hey Jits,

    geniet van vlekje en van de andere leuke dingen!

    Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeey jitske, zo leuk dat je de pony hebt gekrgen die je wou. Nog heeeel veeel plezier!!! xxx gitte

    BeantwoordenVerwijderen